czwartek, 20 października 2016

Warszawa - Moje miasto a w nim ....


Po pierwszym poście o nutce hydraulicznej przyszedł czas na post który będzie o mnie i o moim mieście.
Pochodzę z Warszawy, tu się urodziłem i wychowałem. Nie będę ukrywał, mam wielki sentyment do tego miasta. Przez wiele lat jeździłem po różnych miastach zarówno w Polsce jak i na zachodzie, zawsze brakowało mi mojej Warszawy. Stąd postanowienie o stałym powrocie i założenie działalności na terenie Warszawy.

Od zawsze zajmuję się hydrauliką oraz montażem instalacji hydraulicznych, dlatego wybór mojej działalności nie należał do najcięższych. Firma moja się szybko rozwija. Zatrudniamy coraz więcej fachowców oferujących szeroki wachlarz usług jak m.in. hydraulika, elektryka, gazownictwo, kominiarstwo... Jednak w szczególności w pełni skonkretyzowaną ofertę świadczymy w segmencie hydraulicznym. Oferujemy zarówno bardzo szybki czas reakcji jak i konkurencyjne ceny usług hydraulicznych na terenie Warszawy.

Obsługujemy wszelkie dzielnice Warszawy - Bemowo, Białołęka, Bielany, Mokotów, Ochota, Praga-Południe, Praga-Północ, Rembertów, Śródmieście, Targówek, Ursus, Ursynów, Wawer, Wesoła, Wilanów, Włochy, Wola, Żoliborz

Serdecznie zapraszam do skorzystania z usług mojej firmy.

1 komentarz:

  1. W dzisiejszych czasach troska o środowisko naturalne jest niezwykle ważna. Jeśli potrzebujesz profesjonalnej analizy i ekspertyzy w zakresie ochrony środowiska, warto skorzystać z usług ekspertów z Eco-Expert. Odwiedź stronę http://eco-expert.eu/ i dowiedz się więcej na temat ich specjalistycznych usług, które obejmują m.in. ocenę oddziaływania na środowisko czy audyty ekologiczne.

    OdpowiedzUsuń